Villamos
menetrend
megállók, időpontok
menetrend
megállók, időpontok
menetrend
megállók, időpontok
jegy-, és bérlet
értékesítés
E-mail küldés
A *-gal jelölt mezőket kötelező kitölteni!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. §-a értelmében az ügyfélnek fogyasztói jogvita esetén lehetősége van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületeknél a Társasággal szemben eljárást kezdeményezni.
A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó, azaz a vevő, illetve az adott szolgáltatást igénybe vevő az érintett gazdálkodó szervezettel közvetlenül megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható be kérelem a Testülethez.
A békéltető testületekről, az eljárás menetéről, a hatáskörükbe tartozó ügyekről, az elérhetőségükről az alábbi linkre kattintva kap tájékoztatást: www.bekeltetes.hu
A fogyasztóvédelmi eljárásról, és az illetékes hatóságokról az alábbi linkre kattintva kap tájékoztatást: www.nfh.hu
A Szegedi Közlekedési Kft. területileg illetékes felügyeleti szervei:
A Szegedi Közlekedési Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.,
postacím: 6701 Szeged, Pf. 524,
telefon: (62) 554-250/118 mellék,
honlap: www.csmkik.hu,
e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
A Szegedi Közlekedési Kft. székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:
Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal Műszaki Hatósági Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
cím: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.,
postacím: 6701 Szeged Pf: 542.,
telefon: (62) 680-530,
honlap: www.csmkh.hu
e-mail: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu
Innovációs és Technológiai Minisztérium, Közlekedési Hatósági Ügyekért Felelős Helyettes Államtitkárság, Vasúti Igazgatási Szerv
Ha a panaszos az autóbuszos szolgáltatás tekintetében a Szolgáltató panaszkezelési eljárását igénybe vette, de az nem vezetett a panaszos számára kielégítő eredményre, vagy abban az esetben, ha a panaszt a Szolgáltató nem bírálta el, azt a panaszos közvetlenül a Nemzeti Közlekedési Hatósághoz az alábbi elérhetőségeken benyújthatja:
Levelezési cím: 1138 Budapest, Váci út 188.,
Tel.: 06 1 373 1400,
e-mail: ugyfelszolgalat@itm.gov.hu
(ügyfélfogadás: telefonon egyeztetett időpontban)
Panasz Szolgáltató vasúti személyszállítását érintően akkor terjeszthető elő, ha a panaszos a Szolgáltató panaszkezelési eljárását igénybe vette, de az nem vezetett a panaszos számára kielégítő eredményre. Panaszt benyújtani Szolgáltató panaszkezelési eljárását lezáró dokumentum panaszossal való közlésétől számított, ennek hiányában a panaszkezelési szabályzatban az eljárásra meghatározott határidő leteltét követő 30 napon belül lehet az alábbi elérhetőségeken:
Levelezési cím: 1011 Budapest, Fő utca 44-50.,
Tel.: 06 1 3731-405,
e-mail: igazgatasiszerv.vasut@itm.gov.hu (ügyfélfogadás: telefonon egyeztetett időpontban).
Trolibuszközlekedéssel kapcsolatban illetékes hatóság:
Innovációs és Technológiai Minisztérium Piacfelügyeleti és Utasjogi Főosztály Autóbuszos Hatóság
cím: 1066 Budapest, Teréz krt. 38.,
levelezési cím: 1440 Budapest, Pf.:1.,
e-mail: puf@itm.gov.hu
Villamosközlekedéssel kapcsolatban illetékes hatóság:
Innovációs és Technológiai Minisztérium Vasúti Igazgatási Szerv
cím: 1066 Budapest, Teréz krt. 38.,
levelezési cím: 1440 Budapest, Pf.:1.